מפיקי מוזיקה, בדומה לדיג׳יים עושים שימוש אינסופי באוזניות שלהם כרפרנס נוסף למוניטורים האולפניים.
אם הטראק שלכם נשמע טוב אצלכם באולפן, זה לא אומר שהוא ישמע כך בכל מערכת שמע. ככה שרפרנס עם אוזניות או מוניטורים נוספים זה עניין דיי שכיח אצל מפיקים.
דגש חשוב בבחירת אוזניות שלא הרבה שמים לב אליו זה עניין הנוחות. מעבר לסאונד שחשוב שיהיה איכותי, אם האוזניה לא נוחה לכם ואתם לא יכולים לעבוד איתה לאורך זמן - היא לא שווה כלום.
ה- TH-06 הם אוזניות האולפן החדשות של חברת Tascam.
ואם כבר עסקנו בנוחות, ל- TH-06 ספוגיות עבות ורכות לקפסולות שמבטיחות שלא תכאב לכם האוזן כשאתם עובדים ויחד עם ספוגית הראש שמצפה את הקשת של האוזניה, תהיו בטוחים שהאוזניה תשב בצורה יציבה ונוחה על הראש.
כבל האוזניה ארוך מאוד (3 מ׳) ומאפשר תנועה חופשית באולפן בזמן הקלטה ובעמדת הדיג׳יי בזמן נגינה.
מבחינת סאונד, פיתחה Tascam דרייברים יחודיים שמספקים הגברה לתדרים הנמוכים מבלי לפגוע בטווח הדינאמי תוך התחשבות בשאר תחומי התדרים על מנת ליצור סאונד נקי וברור.
מה שאומר במילים פשוטות יותר שהתדרים הנמוכים יציבים וברורים ולא עולים על תדרי Mid\High.
גב האוזניה סגור, ומאפשר הקלטה בראש שקט מבלי לחשוש שהפלייבק שרץ לזמר באוזניה יזלוג לתוך המיקרופון בזמן הקלטה.
בנוסף לזה, לאוזניה איטום מופתי לסאונד חיצוני, ככה שדיג׳יים או אנשים הגברה יהנו לגלות שגם במקומות רועשים כמו מועדונים, ברים, הופעות או אולמות אירועים, כשהאוזניה על האוזניים - הם מנותקים מהעולם החיצון ויכולים להתרכז בעבודתם.
לדיג׳יים שביניכם, פיתחה Tascam קפסולה שמסתובבת 180 מעלות, מה שאומר שאם תרצו להאזין לשיר הבא בסט שלכם, תוכלו לעשות זאת גם מבלי לשים את האוזניות על הראש אלא פשוט להצמיד את האוזניה לאוזן (ממש כמו להחזיק פלאפון).
האוזניה קלת משקל, וקשת האוזניה חזקה וגמישה (עשויה מפלדת אל-חלד) ומאפשרת עבודה חופשית מחשש שהאוזניה תישבר.
האוזניה מגיעה עם מגדיל PL מתברג.